سلامی 2باره...
 
مداد رنگی

برای به تصویر کشیدن لحظات زیبای زندگی

 
 

سلامی 2باره...
ارسال شده در جمعه 17 فروردين 92برچسب:, - 15:49

سال تحصیلی و سرمون شلوغ با ی عالمه تعطیلی که امسال پیش اومد ما دانش آموزام تحت فشاریم.چه کنیم...

تازه مای بی چاره اصلا وقت نداریم و به احتمال زیاد امتحانامون از نیمه های اردیبهشت شروع میشه

من دارم از استرس میمیرم وتا یک قدمی سکته ام واین دقیقا قیافه ی منه ...شما چی؟؟؟شک ندارم عین منین!

خدا کمکمون کنه تا انشاالله نمراتمون خوب شه...

راستی من برای شما دوستای گلمم دعا میکنم.دوستون دارم خیلی زیاد...درکم کنید که خیلی نمیتونم بیام اما مدادرنگی یک لحظه ام شمارو از یاد نمیبره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده s-s-i